Wednesday, September 22, 2010

Kata ku : kau gila!

Baru je berapa hari duk balik kat puncak ni. tak kan la nak buat hal weyh! Tak tau malu betul lah kau ni. Kan? Nak kata BODOH, pandai kut. Nak kata SELEKEH, kemas kut. Tapi aku pun tak faham kenapa kau buat perangai macam tu. Hish, buat susah hidup orang kau tau! Nama dia MR A, pandai-pandai la korang cari sendiri. Tak nak la aku cakap kau nie macam-macam, sebab muka kau BAIK sangat! Hahaha. Nasib kau la kena belasah kan. Agaknya selagi orang tak buat macam tu mesti tak kan jumpa barang aku, and kau mesti terus kan kerja terkutuk kau tu. Mesti lepas nie banyak lagi mangsa kau, kan?!

p/s : berwaspadalah kamu dengan orang yang sedemikian. Sesungguhnya tangannya sangatt panjang! haha. :)

0 orang berkata: