Wednesday, September 22, 2010

Kata ku : kau gila!

Baru je berapa hari duk balik kat puncak ni. tak kan la nak buat hal weyh! Tak tau malu betul lah kau ni. Kan? Nak kata BODOH, pandai kut. Nak kata SELEKEH, kemas kut. Tapi aku pun tak faham kenapa kau buat perangai macam tu. Hish, buat susah hidup orang kau tau! Nama dia MR A, pandai-pandai la korang cari sendiri. Tak nak la aku cakap kau nie macam-macam, sebab muka kau BAIK sangat! Hahaha. Nasib kau la kena belasah kan. Agaknya selagi orang tak buat macam tu mesti tak kan jumpa barang aku, and kau mesti terus kan kerja terkutuk kau tu. Mesti lepas nie banyak lagi mangsa kau, kan?!

p/s : berwaspadalah kamu dengan orang yang sedemikian. Sesungguhnya tangannya sangatt panjang! haha. :)

Wednesday, September 15, 2010

Pada hari itu!

Saya suka sangat! Saya suka sangat sebab! Saya suka sangat sebab hari! Saya suka sangat sebab hari itu! Saya suka sangat sebab hari itu hari! Saya suka sangat sebab hari itu hari jadi! Saya suka sangat sebab hari itu hari jadi saya! Haih,, Penat tak? Sangat kan. 11september2010 jatuh pada hari sabtu dan ianya bersamaan dengan 2 syawal. ;)



Sekian,
Terima Kasih. ;)

Sunday, September 5, 2010

Rumah kesayangan hamba (;

"Katakan lah hanya aku dihatimu."
kata ku : ya sayang, hanya kau yang dihatiku.

Good Morning Malaysia. ;) Selamat pulang ke rumah Natasha. Sukanya hati, riang ria cornflakes. haha. Begitulah nampaknya Cik Tasha. Gembira tetap gembira, tapi assignment tetap jalan. Aduh! "Hancur hatiku, mengenang dikau." tak tau ke assignment ni nak kasi kita pandai? 'ye ke sayang?' bak kata maksu "assignment tak kan pernah habis, lepas satu, satu datang" betul tu. memang tak nak berhenti. Macam kereta api express. Tapi kereta api pun tau stop kejap tau. Kepenatan minda ku. Tolonglah, tolong sangat siapkan Natasha. Awak nak raya dengan tenang kan? So please makesure okay. Bila lah nak abis Sem ni. Kepulanganku bukannya dengan tangan kosong, tetapi membawa assignment yang bertimbun. hahaha. Bagus sangat lah tu kann.. Okay lah, udah duluan dong, bentar lagi sambungi lagi ya.