Tuesday, October 27, 2009

21 days to go!



Alamak! macam tak percaya jee. hurm. Dalam masa 2minggu akan datang, masa untuk berjuang demi masa depan yang akan menjadi matlamat hidup. Moga2 di permudahkan segala pembelajaran dan moga tak ada kecelakaan akan menimpa di saat genting ini. Di harap juga kepada para pembaca blog ini turut mendoakan kejayaan saya. Gerak gempur, majlis graduasi, segalanya terasa begitu cepat sekali masa berlalu. Dalam sekalip mata 5 tahun telah berlalu. Dahulunya sering kali tidak serius, namun kini bukan masanya untuk berfoya lagi. Inilah saatnya untuk berjuang mati2an. Doakan saya yeee! amin.


tashanajwa.

Saturday, October 10, 2009

Nenek saya cun. haha.

Merapu je keje la tasha ni. Hari ni kan, ada kursus sembelihan kat sekolah tadi. Best gila wey! Rugi sape tak datang. lalala. At last, berjaya pegang ayam. haha. nanti tasha upload gamba dengan ayam. haha. ayam tu comel. tapi kan, Cikgu Amin potong sampai kepala ayam tu putus, sian kepala ayam tu. haha. tapi kan, bila ayam tu takut kiteorang angkat die, sampai terberak kat reban ayam tuu. hahahaha. kelakar betul lah! nanti la tasha upload moment bersejarah tu. haha. jangan lupa saksi kan tau. tapi kena beli tiket wayang dulu. *ape la aku merepek lagi ni..


tashanajwa.

Friday, October 2, 2009

kak shakylaa!





hehe. :)
tashanajwa.