Monday, September 3, 2012

Harta!

Assalammualaikum,

Lama rasanya tinggalkan blog ni. Kesian blog ni kan. Hehehe. Mesti korang tertanya kenapa tajuk post ni 'Harta'. Sebenarnya malam ni aku rasa macam sebak pulak. Tetiba je rasa macam tu. Nak nak pulak tak lama lagi dah nak habis belajar. Ya Allah, rasa nak mengalir air mata. Dari sekaranglah aku kena biasakan diri dengan keadaan macam ni. Bak kata orang setiap perjumpaan itu pasti ada perpisahan, kan.. 

Kali ni aku nak cerita sikit. Dalam dunia ni, kita boleh kumpul sebanyak mana pun harta yang kita nak. Tapi harta yang aku ada ni tak dapat sesekali ditukar ganti dengan harta yang melambak bergunung berbukit tu semua. Harta aku yang paling aku sayang dan tak ada galang gantinya kalau hilang. 

 




Ini lah harta aku yang tiada galang gantinya kalau dibandingkan dengan harta karun yang setimpal. :)

Lots of love,
Natasha Najwa ;)