Thursday, August 15, 2013

Kan dah sampai.

Assalammualaikum.

Dah raya dah kan. Selamat hari lebaran semua! Takda bahan la nak cerita dengan hangpa semua.

Yang pasti aidilfitri kali ni tak sehebat tahun tahun yang lepas. Mungkin dek kerana situasi yang bergelora.

Adat lah. Tak semua indah kan. Maka tuhan itu sengaja mencipta ribut taufan itu sebelum diganti dengan pelangi indah.

Semua serba tak kena lah tahun ni. Sabar itu tetap ada. Tapi kadang tu ada tersasul jugak lepaskan geram. Manusia kan tak sempurna.

Takpe. Redha je dengan ujian tahun ni. Yang penting usaha perbaiki keadaan tu ada. Tak kesah lah.

Ada sesuatu yang Allah tu simpan untuk tahun depan ke. Mana la tau.

Bersangka baik lah tentang semuanya, sebab segala yang disebut itu adalah sebuah doa. :)

Ceria ceria kan diri anda di hari raya. Jangan lupa pos duit raya kat kitewww! Hahaha.
Toodles.

Lots of love,
Natasha ;)