Wednesday, December 29, 2010

Almost End of the year!

huhu. sekarang ni dah nak dekat hujung tahun. kita bakal meninggalkan tahun 2010 yang telah pun mencatatkan pelbagai kenangan. mahupun pahit ataupun kenangan manis. sejarah tetap tertulis. wahhh! sekarang nie dah kena set azam baru. walaubagaimanapun azam 2010 alhamdulillah tercapai. walau ada yang tersasar sikit dari target. yang penting usaha tu ada. jadi... apa tunggu lagi. korang semua dah set azam baru tak?

hehe. azam baru tasha kali ni dengan rambut baru. haha. rambut yang telah disimpan sekian lamanya, telah selamat digunting oleh Wendy saloon. nasib baik la lawa. kalau tak, naya aje makk.. ;)


ni la style terbaru tasha. short and light. :)

Sempena nak akhir tahun ni, banyak pulak MEGA sales. Apa lagi korang? hehe. Okay la, beransur dulu ya. 


Lots of love,
Natasha Najwa. :)

Sunday, December 26, 2010

Are you inspired? - YouthSays Campaign - YouthSays.com

Are you inspired? - YouthSays Campaign - YouthSays.com