Sunday, September 5, 2010

Rumah kesayangan hamba (;

"Katakan lah hanya aku dihatimu."
kata ku : ya sayang, hanya kau yang dihatiku.

Good Morning Malaysia. ;) Selamat pulang ke rumah Natasha. Sukanya hati, riang ria cornflakes. haha. Begitulah nampaknya Cik Tasha. Gembira tetap gembira, tapi assignment tetap jalan. Aduh! "Hancur hatiku, mengenang dikau." tak tau ke assignment ni nak kasi kita pandai? 'ye ke sayang?' bak kata maksu "assignment tak kan pernah habis, lepas satu, satu datang" betul tu. memang tak nak berhenti. Macam kereta api express. Tapi kereta api pun tau stop kejap tau. Kepenatan minda ku. Tolonglah, tolong sangat siapkan Natasha. Awak nak raya dengan tenang kan? So please makesure okay. Bila lah nak abis Sem ni. Kepulanganku bukannya dengan tangan kosong, tetapi membawa assignment yang bertimbun. hahaha. Bagus sangat lah tu kann.. Okay lah, udah duluan dong, bentar lagi sambungi lagi ya.

0 orang berkata: