Tuesday, February 28, 2012

Setiap detik dihitung. :')

Assalamualaikum,

Bulan ni bulan yang sangat mencabar bagi aku. Setiap detik itu sangatlah berharga bagi aku. Semua yang terjadi dalam bulan ni benar-benar mencabar diri aku. Sehinggakan kadang-kadang tak berapa nak cukup rehat. Makan pun tak tentu masa. Tidur lagi lah, lari terus timing. Tak apalah, nak berjaya bukan mudahkan? Ujian yang aku tempuh dalam bulan ni sangat menguji aku. Ya allah, andai ini dapat membaiki diriku supaya lebih baik. Aku redha. Penat sangat rasa bulan ni. Kepala otak ni tak berhenti berfikir langsung rasanya. Celik mata je dah kena fikirkan kerja, tanggungjawap, assignment. Lumrah la hidup sebagai pelajar kan. :)


*Andai ada penyinar disisi, itu sudah membuatkan diriku selesa. :)

Lot of love,
Natasha :')

0 orang berkata: